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Media effects : advances in theory and research / edited by Mary Beth Oliver, Arthur A. Raney, Jennings Bryant
(Communication series / Jennings Bryant, Dolf Zillmann, general editors)

データ種別 図書
4th ed
出版者 New York : Routledge
出版年 2020
本文言語 英語
大きさ x, 444 p. ; 26 cm

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: pbk ポーアイ 2階 W8 40125367 361.453/Ol(4)
9781138590229


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一般注記 Includes bibliographical references and indexes
著者標目 Oliver, Mary Beth
Raney, Arthur A.
 Bryant, Jennings
件 名 LCSH:Mass media -- United States -- Psychological aspects  全ての件名で検索
LCSH:Mass media -- Social aspects -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Mass media -- Political aspects -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Mass media -- United States -- Influence  全ての件名で検索
分 類 LCC:HN90.M3
DC22:302.23
DC:301.243
書誌ID BB71061919
巻冊次 : pbk ; ISBN:9781138590229
: hbk ; ISBN:9781138590182
NCID BB29603621
目次/あらすじ

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