Vargo, Stephen L., 1945-

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著者の属性 個人
一般注記 The service-dominant logic of marketing, 2006: eCIP t.p. (Stephen L. Vargo) data sheet (b. July 26, 1945)
SRC:The service-dominant logic of marketing : dialog, debate, and directions / Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo, editors ; forewords by Ruth N. Bolton and Frederick E. Webster, Jr(M.E. Sharpe, c2006)
EDSRC:The SAGE handbook of service-dominant logic / edited by Stephen L. Vargo and Robert F. Lusch ; assistant editor, Kaisa Koskela-Huotari (SAGE, [2018], c2019): p. [xv] (Stephen L. Vargo is a Shidler distinguished professor and professor of marketing at the University of Hawai'i at Manoa and an Ander Foundation visiting professor at the CTF Service Research Center at Karlstad University, Sweden)
生没年等 1945
から見よ参照 バーゴ, スティーブン・L.<バーゴ, スティーブン・L.>
コード類 典拠ID=AU00079248  NCID=DA15677742
1 サービス・ドミナント・ロジックの発想と応用 / ロバート・F.ラッシュ, スティーブン・L.バーゴ著 ; 庄司真人, 田口尚史訳 東京 : 同文舘出版 , 2016.7