Lusch, Robert F.

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 His Retail planning and management, 1982: t.p. (Robert F. Iusch; Univ. of Okla.)
His Principles of marketing, 1987: CIP t.p. (Robert F. Lusch) data sh. (b. 1/21/49)
EDSRC:The SAGE handbook of service-dominant logic / edited by Stephen L. Vargo and Robert F. Lusch ; assistant editor, Kaisa Koskela-Huotari (SAGE, [2018], c2019): p. [xv] (Robert F. Lusch (1949-2017) was professor of marketing and the muzzy chair in entrepreneurship and innovation at the University of Arizona)
生没年等 1949-2017
から見よ参照 Lusch, Robert F., 1949-2017
ラッシュ, ロバート・F.<ラッシュ, ロバート・F.>
コード類 典拠ID=AU00079247  NCID=DA01373706
1 サービス・ドミナント・ロジックの発想と応用 / ロバート・F.ラッシュ, スティーブン・L.バーゴ著 ; 庄司真人, 田口尚史訳 東京 : 同文舘出版 , 2016.7