Belk, Russell W.

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 Gardner, D. M. A basic bibliography on experimental design in marketing, 1980 (a.e.) t.p. (Russell W. Belk)
1987 AMA Winter Educators' Conference, 1987: t.p.(Russell W. Belk)
Univ. of Utah
EDSRC:The Routledge companion to digital consumption / edited by Russell W. Belk and Rosa Llamas (Routledge, 2013): p. [i] (Kraft Foods Canada Chair in Marketing at the Schulich School of Business, York University, Canada)
から見よ参照 Belk, Russell
コード類 典拠ID=AU00107333  NCID=DA01809062
1 消費者理解のための定性的マーケティング・リサーチ / ラッセル・ベルク, アイリーン・フィッシャー, ロバート・V・コジネッツ著 ; 松井剛訳 東京 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済グループパブリッシング (発売) , 2016.6