Belk, Russell W.
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | Gardner, D. M. A basic bibliography on experimental design in marketing, 1980 (a.e.) t.p. (Russell W. Belk) 1987 AMA Winter Educators' Conference, 1987: t.p.(Russell W. Belk) Univ. of Utah EDSRC:The Routledge companion to digital consumption / edited by Russell W. Belk and Rosa Llamas (Routledge, 2013): p. [i] (Kraft Foods Canada Chair in Marketing at the Schulich School of Business, York University, Canada) |
から見よ参照 | Belk, Russell |
コード類 | 典拠ID=AU00107333 NCID=DA01809062 |
1 | 消費者理解のための定性的マーケティング・リサーチ / ラッセル・ベルク, アイリーン・フィッシャー, ロバート・V・コジネッツ著 ; 松井剛訳 東京 : 碩学舎. - 東京 : 中央経済グループパブリッシング (発売) , 2016.6 |