Vargo, Stephen L., 1945-
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著者の属性 | 個人 |
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一般注記 | The service-dominant logic of marketing, 2006: eCIP t.p. (Stephen L. Vargo) data sheet (b. July 26, 1945) SRC:The service-dominant logic of marketing : dialog, debate, and directions / Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo, editors ; forewords by Ruth N. Bolton and Frederick E. Webster, Jr(M.E. Sharpe, c2006) EDSRC:The SAGE handbook of service-dominant logic / edited by Stephen L. Vargo and Robert F. Lusch ; assistant editor, Kaisa Koskela-Huotari (SAGE, [2018], c2019): p. [xv] (Stephen L. Vargo is a Shidler distinguished professor and professor of marketing at the University of Hawai'i at Manoa and an Ander Foundation visiting professor at the CTF Service Research Center at Karlstad University, Sweden) |
生没年等 | 1945 |
から見よ参照 | バーゴ, スティーブン・L.<バーゴ, スティーブン・L.> |
コード類 | 典拠ID=AU00079248 NCID=DA15677742 |
1 | サービス・ドミナント・ロジックの発想と応用 / ロバート・F.ラッシュ, スティーブン・L.バーゴ著 ; 庄司真人, 田口尚史訳 東京 : 同文舘出版 , 2016.7 |