Larke, Roy, 1962-
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著者の属性 | 個人 |
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一般注記 | Professor of Marketing at ESADE School of Business, Barcelona and at the University of Marketing and Distribution Sciences, Kobe Japanese retailing, 1994: CIP t.p. (Roy Larke) data sheet (b. 9-24-62) EDSRC:だれも教えなかった論文・レポートの書き方 / 阪田せい子, ロイ・ラーク著 (総合法令出版, 1998.4) よりSFを追加 NOTE (Professor of Marketing at ESADE School of Business, Barcelona and at the University of Marketing and Distribution Sciences, Kobe) description based on the bookjacket of: Japan -- a modern retail superpower / by Roy Larke and Michael Causton (Palgrave Macmillan, 2005) |
生没年等 | 1962 |
から見よ参照 | ラーク, ロイ<ラーク, ロイ> |
コード類 | 典拠ID=AU00056071 NCID=DA08581326 |
1 | だれも教えなかった論文・レポートの書き方 / 阪田せい子, ロイ・ラーク著 東京 : 総合法令出版 , 1998.4 |