Larke, Roy, 1962-

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著者の属性 個人
一般注記 Professor of Marketing at ESADE School of Business, Barcelona and at the University of Marketing and Distribution Sciences, Kobe
Japanese retailing, 1994: CIP t.p. (Roy Larke) data sheet (b. 9-24-62)
EDSRC:だれも教えなかった論文・レポートの書き方 / 阪田せい子, ロイ・ラーク著 (総合法令出版, 1998.4) よりSFを追加
NOTE (Professor of Marketing at ESADE School of Business, Barcelona and at the University of Marketing and Distribution Sciences, Kobe) description based on the bookjacket of: Japan -- a modern retail superpower / by Roy Larke and Michael Causton (Palgrave Macmillan, 2005)
生没年等 1962
から見よ参照 ラーク, ロイ<ラーク, ロイ>
コード類 典拠ID=AU00056071  NCID=DA08581326
1 だれも教えなかった論文・レポートの書き方 / 阪田せい子, ロイ・ラーク著 東京 : 総合法令出版 , 1998.4