Hernon, Peter
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | His Library and library-related ... 1973 b. 8/31/44 His Government publications : key papers, 1981 EDSRC:Assessing service quality : satisfying the expectations of library customers / Peter Hernon, Ellen Altman, Robert E. Dugan (ALA Editions, an imprint of the American Library Association, 2015): p. 207 (professor emeritus at Simmons College, Boston) |
生没年等 | 1944 |
コード類 | 典拠ID=AU00007951 NCID=DA00178534 |
1 | 図書館の価値を高める : 成果評価への行動計画 / Peter Hernon, Robert E. Dugan [著] ; 永田治樹, 佐藤義則, 戸田あきら共訳 東京 : 丸善 , 2005.2 |
2 | 図書館の評価を高める : 顧客満足とサービス品質 / Peter Hernon, John R. Whitman [著] ; 永田治樹訳 東京 : 丸善 , 2002.9 |